reklama

keď Slovensko tancuje ...

reality šou | slovenské televízie | apríl 2010 Je zaujímavé sledovať ako niektoré udalosti našeho života ovplyvňujú, oslovujú a zaujímajú veľkú skupinu ľudí. Či už je to tragická udalosť - pád lietadla, športový sviatok - olympiáda alebo majstrovstvá sveta, kultúrna udalosť, rôzne reality šou. Krásnym príkladom u nás na Slovensku sú práve MS v hokeji. Vtedy sa celý národ spojí, drží spolu a fandí našim hokejistom. Vidieť a cítiť to všade. V súčasnosti na Slovensku dostávajú väčší priestor práve reality šou - a to konkrétne tanečné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

Áno, dá sa povedať, že celé Slovensko tancuje. Ak už nie aktívne, tak aspoň sledovaním týchto programov v TV. Markíza vysiela program Let's Dance - je to už 4. séria, kde tancujú známe osobnosti spoločenské tance s profesionálmi. TV Joj sa snaží konkurovať s programom Show Dance - prvá séria, kde tancujú slovenskí herci rôzne štýly, podľa témy na jednotlivé kolá. Ešte by to chcelo, aby aj STV prišla s tanečným projektom a potom už budú tancovať ozaj všetci :). Mohli by napríklad spraviť súťaž v tancovaní na ľudovky :).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O tancovaní sa teraz píše a hovorí skoro všade. Vo všetkých novinách, médiách, pri čakaní vo fronte na obed :), pri cestovaní MHD. Všetci preberajú výkony celebrít. Celebrít? Čo alebo kto je celebrita?? Hmm?? Podľa čoho človek dostane toto označenie? Podľa toho, že je v telke? V novinách? Aj ja som už bol pár krát v televízii. Som teda aj ja celebrita? :) Asi nie. Osobne si ani nemyslím, že sú to nejaké celebrity, sú to len skôr osoby, ktoré sú častejšie na televíznej obrazovke alebo sú viac mediálne známe. Dobre teda, tak ich vybrali do projektov a tancujú. Poďme im fandiť. Ale komu? Už viac krát sa v podobných reality šou ukázalo, že to nie je iba o tom, či človek vie to, v čom sa súťaží, ale veľmi veľa robia sympatie a obľúbenosť. A inak tomu nie je ani v prvých kolách projektov, ktoré práve bežia. Ten kto by už nemal tancovať tancuje, a ten kto podal podľa mňa slušný výkon a mal by ďalej súťažiť, už nesúťaží. Z toho vyplýva, že nie vždy to je, v tomto prípade, o tancovaní. :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

O čo ale vlastne ide v Let's Dance a Show Dance? Asi o to, že kto bude kráľom/kráľovnou parketu. OK, ale prečo sa tento titul hľadá medzi "celebritami"? Čo z toho budú mať? Asi len to, že budú viac obľúbení. V podstate im to nijako neberiem, nech sú, ale nevidím v tom zmyseľ, keď tancujú "celebrity". Prečo nesúťažia obyčajní ľudia z bežného života? Tak by to podľa mňa bolo lepšie, zaujímavejšie, o inom, so živším nábojom. Raz už TV Joj spravila takýto projekt - Miliónový tanec. To bola tanečná reality šou, ktorá podľa mňa mala zmyseľ. Pretože z nej boli reálne výstupy. Súťažiaci sa niečo aj naučili, získali skúsenosti, ktoré mohli uplatniť neskôr. A niektorím sa to aj podarilo, lebo majú teraz tanečné školy. Mal som dokonca aj možnosť stretnúť sa a rozprávať so súťažiacimi. Niektorí možno boli namyslení, ale boli v pohode. :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale aby som nepísal o týchto šou len zlé veci, mám aj niečo pozitívne. Tanec mám rád, vyjadruje radosť, život, radosť zo života, pohodu. A keď je tanec prevedený správne, krásne a s citom, veľmi dobre sa na naň pozerá. Dá sa ním veľa vyjadriť, ukázať. Aj preto si myslím, že je celkom fajn, keď sú takéto reality šou v telke. Určite sú aj horšie. :) Osobne sa mi asi viac páči Show dance, pretože Let's dance sa už opakuje štvrtý krát a stále je to o tom istom, aj keď na niektoré tanečné čísla so dobre pozerá. :) A navyše si myslím, že viem, kto to vyhrá :) - Nela Pocisková. Uvidíme, či trafím. Oproti tomu Show Dance je niečo nové, páči sa mi, že sa tancujú moderné tance na súčasnú hudbu. Avšak miestami mi to príde trošku neohrabané, také na rýchlo spravené.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak teda poďme ďalej sledovať tancujúce "celebrity" a posielať SMSky. Teda posielať ako posielať, osobne som ešte neposlal ani jednu :). Jedno je ale vďaka týmto projektom isté. A to zvýšený záujem o tanec v rôznej podobe a u rôznych vekových kategórií. Takže do tancovania priatelia ...

Martin Sasko

Martin Sasko

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

obyčajný človiečik, ktorý zbiera zážitky všetkého druhu a sleduje život okolo seba ... poväčšine s úsmevom :-) Zoznam autorových rubrík:  ŠportFilm a televíziaNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu